לפי מה שקראתי המרכב היה בנוי מחלקי פיברגלאס, מחוברים עם לוחות עץ מבפנים. אז היה קל יותר לייצר תבניות קטנות ובהן להכין את החלקים. ואם אפעיל קצת היגיון וקצת ניסיון מהעבודה, אני גם חושב שמדובר בתבניות, בהן הכינו את החלקי הפיברגלאס. בנוסף, יש לנו טכנולוגיות חדשות כמו האינטרנט, המראות לנו איך לעבוד ולייצר חלקים. רק צריך להקיש בגוגל, how to work with fiberglass או משהו בדומה (זה מה אני עשיתי). ואז מקבלים שמות של אתרים שיש בהם הסברים. יחד אם זאת הרשו לי להוריד כובע בפניכם על כך שאתם בעצם כבר מעבר לאתרים האלה, אתם מוקדי ידע בעצמכם בנושא ואל תצטנעו. וזאב אני עדיין רוצה לראות את התמונות. יש מי שיכול לעזור?
דיברנו כמעט על הכל. אבל אף אחד מאיתנו לא הזכיר את "ה" רכב של אותו מפעל בחיפה (או טירת הכרמל?). ה sabra sport. מישהו שמע, ראה, נהג באחת כזאת? גם היא חלק מהמשפחה. ואפילו חלק מכובד. גם יוצאה לחו"ל, ודווקא שם נשארו כמה פריטים אצל אספנים. בבלגיה, בארה"ב (שוב הגוגל).