מה הסיפור שלך סוסיתא?

הבמה שלכם לכל נושאי האספנות בארץ ובעולם

Re: מה הסיפור שלך סוסיתא?

הודעהעל ידי ufd41 » ו' נובמבר 22, 2013 1:36 pm

[quote="ufd41"]אני מעריך שבישראל יש 4 סברות במצב נסיעה והן מופיעות מידי פעם במיפגשי מועדון 5
3 מהן הינם מכוניות פתוחות הרביעית נדירה בישראל והיא עם גג קשיח.
בנוסף להם צולמו ע"י באיזה שהוא מקום עוד שתי סברות מפורקות ולטענת המחזיק בהם הם יובאו מחו"ל.
כשאמצא את התמונות אעלה אותם.
התקלה בארכיון התמונות שלי תוקנה בחלקה וזה מה שהצלחתי בנתיים לשלוף ממנו.

תמונה
סברה שיובאה לארץ.


תמונה
סברה מייצור מקומי.


תמונה
סברה עם גג קשיח להערכתי יחידה בארץ.
אשתדל להעלות עוד תמונות כשתפתר התקלה סופית
ברוכים הבאים לעולם הטילונים.
אתר הטילונים הקלאסיים I.C.M וכל השאר - http://icmisrael.com/
אלבום צילומים - http://public.fotki.com/ufd41/
פייסבוק - http://www.facebook.com/groups/icmisrael/
סמל אישי של המשתמש
ufd41
איש הטילונים
 
הודעות: 1178
הצטרף: ב' נובמבר 05, 2007 7:54 pm

Re: מה הסיפור שלך סוסיתא?

הודעהעל ידי אריהג » ו' נובמבר 22, 2013 1:50 pm

בזמן שיוצרה - היתה זולה מאוד, (יחסית למכוניות ספורט). אפשר, לדעתי, לחדש את ייצורה בארץ כבר עתה ללא שינויים משמעותיים בשלדה ובמרכב, בתוספת השינויים המכניים והטכנולוגיים הנדרשים.
אריהג
 
הודעות: 744
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

Re: מה הסיפור שלך סוסיתא?

הודעהעל ידי ירון פ. » ו' נובמבר 22, 2013 2:29 pm

אריה למה שנעשה זאת?

היתה די גרועה לזמנה......
אוסף כלי רכב ללא ליאות.
סמל אישי של המשתמש
ירון פ.
 
הודעות: 723
הצטרף: ד' נובמבר 07, 2007 8:13 pm
מיקום: הרצליה

Re: מה הסיפור שלך סוסיתא?

הודעהעל ידי annetzer » ו' נובמבר 22, 2013 2:48 pm

אריה, הלוואי והיו עוד אנשים כמוך במדינה שלנו, כי אז היו נוצרים עוד מקומות עבודה ופרנסה, ע"י הקמת מפעל מקומי. אתה צודק, אפשר להתאים את הטכנולוגיות של היום, וכך התוצרת תהיה עוד יותר מוצלחת. חיים עשית לי את השבת! כל הכבוד על הנחישות בלמצוא את התמונות. יפות מאוד, תודה.
וחברים, בהזדמנות זאת, באם פגעתי במישהו בדיון הזה, אני ממש , ממש מתנצל. אין לי שום כוונה להתנשא או לפגוע במישהו. כל שאני עושה, הוא לשאוף מכם את כל הדברים הכי טובים, ויש לכם הרבה. וכך יש לי הזדמנות גם ללמוד לא מעט. מקווה שגם להבא נוכל לשוחח על הדברים שאנו אוהבים לשוחח.
שבת שלום לכולם
annetzer
 
הודעות: 197
הצטרף: ה' אוגוסט 08, 2013 6:45 pm

Re: מה הסיפור שלך סוסיתא?

הודעהעל ידי אריהג » ו' נובמבר 22, 2013 3:17 pm

תודה לאנדריי ולירון. ירון להזכירך שהסברה היתה גרועה בהיבט המכני בלבד. כיום יש מצאי די גדול של כל המכלולים המכניים והאלקרוניים מהם ניתן לדלות את מה שמתאים לשלדה ולמרכב של הסברה, שהיו טובים בפני עצמם ובזכות עצמם.
אריהג
 
הודעות: 744
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

Re: מה הסיפור שלך סוסיתא?

הודעהעל ידי ירון פ. » ו' נובמבר 22, 2013 3:24 pm

אריהג כתב:תודה לאנדריי ולירון. ירון להזכירך שהסברה היתה גרועה בהיבט המכני בלבד. כיום יש מצאי די גדול של כל המכלולים המכניים והאלקרוניים מהם ניתן לדלות את מה שמתאים לשלדה ולמרכב של הסברה, שהיו טובים בפני עצמם ובזכות עצמם.


אריה איני יודע עד כמה מגיעה הבנתך הטכנית....אבל רכב עם שילדה נפרדת שלא תוכנן עם חלוקת משקל ראויה, ועל זה לתכנן הרכבת מנוע, גיר ואלקטרוניקה חדשים - אתה יודע כמה כסף צריך להשקיע רק בפיתוח של האנדרוגינוס המיותר הזה??.....חבל על החלומות בהקיץ, הגיוני כמו להקים את בית המקדש.
אוסף כלי רכב ללא ליאות.
סמל אישי של המשתמש
ירון פ.
 
הודעות: 723
הצטרף: ד' נובמבר 07, 2007 8:13 pm
מיקום: הרצליה

Re: מה הסיפור שלך סוסיתא?

הודעהעל ידי zeev » ו' נובמבר 22, 2013 3:48 pm

אתה טעה ירון , בית המקדש לא מיותר , שהרי אם יקום בית המקדש עניין הסוסיתא יקרה כמעט אוטומטית , אבל ברצינות , בלי קשר לטיב המכונית והתכנון שלה יש בעיה של כמויות יצור , שכן מפעלים במזרח הרחוק ובאר"הב מיצרים מאות אלפים ויותר יחידות בשנה , כמה ייצר מפעל בארץ ? נניח מאה אלף יחידות , תחלקו את העלויות ותקבלו מכונית יקרה מאוד שלא תוכל להתחרות בשוק , אלא אם הבעלים של המפעל יהיה מקורב לאן שצריך , יקבל תמיכה ממשלתית , יפשוט את הרגל , יברח מכאן , והעלויות ? כרגיל על כולנו , ותחשבו על זה לקראת הבחירות הבאות .
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2343
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

Re: מה הסיפור שלך סוסיתא?

הודעהעל ידי אריהג » ש' נובמבר 23, 2013 11:00 am

לא בדקתי וקשה לעשות זאת, לגבי חלוקת המשקל. אין בעייה לתכנן ולייצר מחדש שלדה ומרכב, מאותם החומרים ושחזור העיצוב. ובתחום הזה ניתן לייצר בכמויות גדולות למדי. מדובר במכונית ספורט שאינה מיוצרת במספרים גדולים כמו משפחתית. אין שום בעיה בשלדה נפרדת - ראה כל הג'יפים (האמיתיים). שלדת סולם מתאימה לכל השימושים. ולגבי חיבור מרכב הפיברגלאס לשלדה - אין בעייה. אחרי הבעיות עם הסוסיתות (קוביה) הראשונות הסיפור נפתר. היום כל ייצור הרכב נעשה בשיתוף פעולה חובק עולם. גם משאיות המיקרו של פיאג'ו מונעות, כמדומני במנועי דייהטסו ועדיין נקראת פיאג'ו. אני, שמופתע מהוצאה פתאומית על המכוניות שלי - לא יכול ליזום ייצור כזה. אחרים - כן. מה שברור - צריך מישהו עם כסף, חזון, מעוף, קשרים ובעיקר אידיאולוגיה רלוונטית. (ראה עידן עופר שמייצר בסין מכונית, כנראה מצויינת, עם קשר אפסי לישראל).
אריהג
 
הודעות: 744
הצטרף: ו' אוגוסט 12, 2011 6:27 pm

Re: מה הסיפור שלך סוסיתא?

הודעהעל ידי ירון פ. » ש' נובמבר 23, 2013 11:38 am

אריה קשה להתווכח עם חלומות והזיות :lol:

למה לעצור כאן - אני מציע, אם כבר מייצרים רכב לייצר רפליקה של המרצדס SL הקלאסית, הרבה יותר מעניין.

אריה כל שתיארת, פיתוח שילדה (ושוב...שילדת סולם אינה מתאימה למכונית מודרנית. גיפ אינו דוגמא שהרי הוא עושה שימוש בסרנים קשיחים), מרכב, התאמת מנוע, גיר, מערכת אלקטרונית בשילוב ABS ועוד..... טויוטה שהיא היצרן הגדול היום בעולם לא נכנס במהרה לפרוייקט שכזה, אז כאן בארץ??
אוסף כלי רכב ללא ליאות.
סמל אישי של המשתמש
ירון פ.
 
הודעות: 723
הצטרף: ד' נובמבר 07, 2007 8:13 pm
מיקום: הרצליה

הקודם

חזור אל פורום אספנות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו 5 אורחים