עמוד 1 מתוך 1

Rally 200 מודל 1977

הודעהפורסם: ד' דצמבר 19, 2012 5:18 pm
על ידי רועי
אז ככה מצאתי אותה:
e1_6_1_183149_20100520200544.jpg
e1_6_1_183149_20100520200544.jpg (84.45 KiB) נצפה 7764 פעמים

e1_6_2_183149_20100520200545.jpg
e1_6_2_183149_20100520200545.jpg (94.2 KiB) נצפה 7764 פעמים


ולאחרונה התחלתי לעבוד עליה. פירוקים, ניקוי חול וצבע יסוד:
ראלי 200 חלקים לניקוי חול.jpg
ראלי 200 חלקים לניקוי חול.jpg (50.99 KiB) נצפה 7764 פעמים

ניקוי חול ראלי.JPG
ניקוי חול ראלי.JPG (61.06 KiB) נצפה 7764 פעמים

ראלי חלקים בצבע יסוד.jpg
ראלי חלקים בצבע יסוד.jpg (75.75 KiB) נצפה 7764 פעמים

Re: Rally 200 מודל 1977

הודעהפורסם: ד' דצמבר 19, 2012 6:30 pm
על ידי zeev
תן קצת פרטים , באיזו תקופה יוצרה ( הכוונה משנה עד שנה ) הספק מנוע , דברים מיוחדים אם יש .

Re: Rally 200 מודל 1977

הודעהפורסם: ו' דצמבר 21, 2012 2:56 pm
על ידי רועי
הראלי 200 הייתה מודל השינוי הגדול של פיאג'יו.
מצד אחד היא הייתה האחרונה עם הצורה הקלאסית, ה"אף" העגול עם הצופר שמקובע בו.
מצד שני זהוא הדגם הראשון אשר הגיע כסטנדרט עם הצתה אלקטרונית (CDI) והמנוע כמעט זהה לדגמים שבאו לאחריו (PX/קוסה).
בצורתו החיצונית הן היו זהות לדגם שהגיע לפניהן, הראלי 180 אם כי הן הגיעו עם מדבקות "Electric" שבאו לסמל את השינוי במערכת החשמל.

הן היו דגם היוקרה, עם הספרינט והסופר שהיו מודל הביניים/מוזל שנמכרו גם הן באותה התקופה.
רק 67 אלף יוצרו משני דגמי הראלי. בערך 26K מה-180 בין השנים 1968 ועד 1973 ומ- 1974 ועד 79 יוצרו קצת יותר מ- 41 אלף מה-200. (ב-1977 פיאג'יו התחילה במכירת הדגם החדש "P").
זה לא מספר נמוך, עם זאת כשמשווים אותו לכמעט 350 אלף של הספרינט והיותר מ550 אלף של הסופר המספרים מתגמדים.

תמונה

נראה כי לישראל הגיע מספר לא קטן של ווספות מדגם זה כאשר רבות גם שרתו במשטרת ישראל שנים רבות. (כנ"ל לגבי ה-180SS)
הן נחשבו לאמינות ומודרניות לתקופתן ומבוקשות ע"י אספנים בעולם גם היום.
חלק מחלקיהן הן חולקות עם סדרת ה-P/PX, ביחוד המנוע וחלק מחלקי הפח הן חולקות עם קו הספרינט. המזלג לדוגמא זהה לספרינט.

מנוע 200cc שתי פעימות - 9.8 כוח סוס.
המנוע הוא עם שסתום רוטורי והקרבורטור יושב על המנוע ולא על הצילינדר, דבר המשותף לכל דגמי ווספה מהסדרות החדשות. לכן 2% שמן.
תא כפפות מחובר למגן הרגליים ומתחת לכנף השמאלית ישנו הגלגל ספייר.
פנס ראשי עגול (בניגוד לטרפזי של הדגמים הקודמים של התקופה).

יש עוד המון חומר אבל אי אפשר לכסות את הכל.

Re: Rally 200 מודל 1977

הודעהפורסם: ו' דצמבר 21, 2012 10:50 pm
על ידי chen
רועי אני חושב שה 180 יוצרה מ-1965 מיד אחרי הGS.
חן.

Re: Rally 200 מודל 1977

הודעהפורסם: ו' דצמבר 21, 2012 11:39 pm
על ידי רועי
חן,
אתה מתכוון לסופר ספורט 180 שיוצרה מ-65 ועד 68. שלוש שנים בסה"כ ויצרו ממנה מעט יותר מ-35,000 יחידות. מכונה 180SS.
היא באמת הייתה הממשיכה של ה-GS/GL עם מנוע מאוד דומה (Piston ported) כאשר חוץ מההבדל בנפח, 180cc, היה הבדל מאוד משמעותי בעיצוב החיצוני.

ב-68 פיאג'יו התחילו לייצר את הראלי 180 שמבחינת המנוע היה ישור קו עם הסדרות המוזלות של פיאג'יו שנמכרו באותה התקופה.
במנוע החדש כפי שכתבתי הקרבורטור ישב על גוף המנוע ולא על הצילינדר, מה שפתר בעיות שימון פנימיות רבות. זה איפשר מעבר לתערובת עם 2% שמן מה שהוריד משמעותית את כמות העשן והפיח ועם זאת שימן בצורה יותר טובה את מכלולי המנוע, מיסבי הקרנק והטלטל.
ל-180SS יצא שם רע בתור כלי שנתפסים בו מנועים על ימין ועל שמאל ובראלי הבעיה נפתרה.

Re: Rally 200 מודל 1977

הודעהפורסם: ה' דצמבר 27, 2012 3:51 pm
על ידי רועי
היום עבדתי בעיקר על ההינקל אבל גם קצת על הראלי.
הבולם האחורי שהיה תפוס פורק ממקומו וכך גם וו התלייה השבור שבין הרגליים.
עכשיו לפרוק פסי הריצפה ומחר ניקוי חול וצבע יסוד לכנפיים.

Re: Rally 200 מודל 1977

הודעהפורסם: ה' מרץ 28, 2013 9:54 pm
על ידי רועי
אז העבודה הקשורה בניקויי חול התעכבה.
היום סוף סוף השלמתי את ניקוי החול של הכנף השנייה (צד המנוע) ושל הכנף הקדמית.
השלב הבא - הגוף.
200.jpg