סוף סוף מצאתי זמן. את המפסק בחלקו התחתון שיקמתי ועכשיו התאורה עובדת כנדרש. החלק העליון אינו מתפקד מה שאומר שאין לי צופר. לא נורא יש מספיק נהגים שיצפרו בשבילי ובגללי. אחרי שאקנה מפסק חדש תפתר הבעיה. יש לי כבר מספר לאופנוע היה קשה למצוא משהו שעושה לוחיות רישוי לאופנועי אספנות אבל מצאתי בדינמומטר ברעננה -התעשיה 14 שני חברה נחמדים שעשו את הלוחית . עכשיו נטפל בקרבורטורים ונסיעת מבחן לפני השיפוץ הגדול. חג שמח
המשך פירוק הקרבורטור הכל נראה תקין למדי למעט חור במצוף. הדבקתי את החור ואחר מכן ניקוי והרכבת אטם חדש על הצלינדר. בדיקת כיוון שסתומים החלפת פלגים - התברר שהמיכל דלק מורכב עקום. ישרתי אותו והחלפתי את צינור הדלק השמאלי כך שיאפשר גמישות. מוכן להנעה -נדחה למחר.
ורק הערה אחת , המצוף שלך מיוצר מפליז לפי התמונה , לכן מין הראוי להלחים בבדיל , אם אין לך את ציוד ההלחמה הדרוש יש אצלי , לא הכי מומלץ להדביק , הדבק יפול עם הזמן .
בהנחה שהבנתי טוב אתה יכול להפסיק את הדלק לקרבורטור אותו אתה רוצה לעצור . אגב המפסק שאתה צריך זהה למה שמותקן במופד שנקרא ריגה 13 , זה מופד שמועתק ממופד אמריקאי שנקרא ווייזר והוא יקר בטרוף . אם הקלצ זהה לבמוו יכול להיות שיש לי בשבילך .
בינתיים פירוק הקרטר לבדיקת מצב הלכלוך לאחר טיפול בחומר ניקוי. להפתעתי נקי למדי לאופנוע אין מסנן שמן אלא מנגנון של מעין צנטריפוגה לניקוי. בגדול זה נראה שזה עובד. האטם התפורר לגמרי- מה שמסביר את נזילת השמן ממנו. החלפת האטם והחלפת בורג ריקון.הרכבה סיוט אחד גדול. כנראה שקדחו את החורים וההברגות ביום ב. בסוף הצליח הנזילה פסקה. ניפוח צמיגים -בגלגל האחורי הונטיל נכנס פנימה- אפרק אותו וארכיב את הגלגל הרזרבי. זהו להיום. חג שמח!!!