פורק הסליל שהורכב על האופנוע כאילתור. נראה שאינו מתפקד כראוי. גם חוטי ההצתה בעלי התנגדות שונה בצורה משמעותית.
קיבלתי סליל מקורי מתוצרת רוסיה. הסליל מסומן כמודל המשמש ל6 וולט אבל מצוין עליו 12 וולט. מאחר ובשלב זה אין לי משהו אחר, אתקין אותו.
השגתי חוטי הצתה כאשר חתכתי את קצוותיהם-החיבור הוא דרך החוט עצמו ולא ע״י חיבור.
מדידת התנגדות הסליל- ראשוני 3.5 אוהם. משני 6.5 קילו אוהם. ניראה תקין.
ביצוע חיבור כל החוטים לסליל המשני והראשוני בליווי כרגיל של קללות והפעם גם בשפות שונות- הסליל הורכב.
מילוי המסננים בדלק, חיבור מתח וברגל שמחה התנעת המנוע- שום דבר.
אחרי 10 פעמים הלכה לי הרגל.
בדיקת חיבורים מוליכות ומצב הסליל- הכל תקין.
התיעצות באינטרנט עם סובלים אחרים + שיחה עם אלי וזאב - מסקנה אולי פלטינה.
כיוון פלטינה- בנוי כך שניתן לכוונו רק במצב מסוים- כנראה שכדי שהמוז׳יק הממוצע לא יטעה. כנראה שאני בשלב זה לא ברמה הזאת.
הפלטינה לא מכוונת במדויק אך לא נראה שזו הבעיה.
בדיקת כיוון הצתה נמצא מתאים לגמרי- אין איחור או הקדמה. על המנוע ישנו חלון הצצה שהבאת גלגל התנופה למצב מסוים ופתיחת המשקולות לקידום הצתה אמורה לגרום לפלטינות להיפתח.
יופי מנסים להניע- שום דבר.
הבן אומר אולי תבדוק אם חסר דלק. מזל שהוא מודל משופר של אבא שלו.
מילוי חצי ליטר דלק שהיה לי- הנעה ראשונה עובד- חבל על הזמן.
הקרבורטורים מציפים אבל למרות זאת המנוע עובד יפה יחסית. ההבדל בטמפ. בין הצלינדרים כ 10 מעלות והצלינדר הימיני מתחמם סוף סוף.
נראה לי שהחשמל בשלב זה סביר.
מתחילים לטפל בקרבורטורים ובסינכרון סוף סוף.