אז זהו היום מצאתי את הבעיה שאותה חיפשתי שנתיים ואותה גם מוסכים ניסו לטפל ולא הצליחו. בגללה החלפתי קרבורטורים, סליל התצתה. כיוונתי הצתה, כיוונתי שסתומים , פרקתי את צנרת המפלט ולמעט שיפור קל , לא היה הבדל גדול.
היום הידקתי את ראש המנוע הימני בעזרת מפתח קצר ומד מומנט. כבר בערך הנמוך כל הברגים הסתובבו ואילו בערך הגבוה נדרש הידוק הגון.
כיוונתי שוב את השסתומים , החלפתי את הפלג בצלינדר הימיני.
בדיקת קומפרסיה- זהה בשני הצלינדרים - 75 psi לראשונה מזה שנתיים.
הנעת מנוע- אין רעש המנוע עובד עגול וחלק במהירות של כ900 סלד. בדיקת סנכרון וכיוון קרבורטורים- תקין.
נהנסיעה מדהימה. לאופנוע לראשונה עוצמה המאפשרת לנוע בדרכים ולהשתלב בתאוצה סבירה.
במאי אגיע לתערוכת אופנועים ואשלים את מה שצריך.
משהו מכיר צבעי לאופנועים?