על ידי achmed » ש' ינואר 11, 2014 6:10 pm
אז זהו הקרבורטורים הישנים פורקו בעמל רב -כאילו מאותתים שהם שם כבר יותר משלושים שנים ואינם רוצים לעזוב לעת זקנתם.
שופצה גם ידית הגז כרגע היא נעה מצוין. המבנה פשוט מאד ומלא בגריז. הגריז כלכך ישן שהפך לחומר דמוי סבון ושמן ובקושי זזה.
פורקו הגוז׳ונים המחזיקים את הקרבורטור ולאחר מכן הורכב מתאם. כאמור החורים המקוריים המתאימים לקרבורטור הם אחד למעלה ואחד למטה ואילו בחדשים הם משני הצדדים. הקרבורטורים החדשים הומלצו ע״י בעלי אופנועים דומים בפורומים לאופנועים רוסיים.
הורכבו הקרבורטורים על המתאמים והכבלים שהורכבו קודם חוברו לידית המשופצת.
חיבור הכבלים כרגיל לוו במבחר קללות עסיסיות שכן הסופיות לא התאימו לידית למרות שנרכשו מספק מתאים. לא משהו שאי אפשור כרגיל לפתור בכוח עם פלייר פטנט.ידית משופצת +כבלים חדשים +קרבורטורים חדשים עובד חלק.
כיוון ראשוני לסרק בעזרת מקדח רבע אינץ המגדיר את גובה התושבת וכיוון תערובת אוויר דלק בהתאם להמלצות בפורום והבהמה מוכנה להתנעת נסיון.
פתיחת ברז דלק, אין נזילות -שינוי מרענן. הקרבורטור מתמלא בדלק גם פה אין נזילות, מספר התנעות ללא מפתח מילוי הקרבורטור בדלק (שכחתי) הפעלת המפתח התנעה וזה עובד תענוג. אין בקפיירים, מהירות סיבוב נמוכה, אין נזילות תענוג.
נשאר לכוון את הכבלים וכיוונים עדינים לקרבורטורים -סוף סוף קצת נחת.
לסיכום החלפתי פלגים, כבלים, סליל, כיוון הצתה, מערכת דלק, מערכת הפעלת הקלאץ, מיסבי הגלגלים, ברקסים, צמיגים.
בימים הקרובים נכין אותו לרישוי.