על ידי achmed » ו' אפריל 28, 2017 9:28 pm
היום תיקנתי שתי בעיות שנסחבו מזמן.
הרגלית של הנהג בעלת חיים משלה. לעיתים בלחיצה על הברקס הרגלית יורדת ונועלת את הברקס.
פרקתי את שתי הרגליות המחוברות עם מוט הברגה המחזיק גם חלק מהמנוע.
התברר שבצד אחד הבעלים הקודם הכריח אום בפסיעה של 1.5 לעלות על מוט בהברגה של 1.25. לא מחזיק והורסים את ההברגה.
הזמנתי מוט חדש. דווקא הגיע אחרי שבוע מאסטוניה. עטוף יפה, הברגות תקינות ממש תענוג. יש רק בעיה אחת האורך לא מתאים.
כנראה של מודל אחר. לקחתי את המוט הישן ושיקמתי חלק מההברגה. קניתי גם רגליות חדשותוהרכבתי.מצוין, מחזיק יפה. בעיה אחת נפטרה.
בעיה שניה , חופש במזלג הקידמי. באינטרנט מוסבר בגדול איך לעשות הידוק בסרט של 10 דקות.
10 דקות אין בעיה מתחילים. אחרי שעה הבנתי שמשהו לא תקין. מי שפירק בסרט נקי והכל מתפרק ואני נלחם בברגים ונראה כמו לאחר שחיה בקישון.
בקיצור כלום לא דומה לסרט. המשך פירוק לפי ההגיון, הגלגל הקידמי מתחיל לברוח והמזלג יוצא וגם הבולמים קופצים. החוצה. האופנוע נראה כמו אחרי פירוק כללי אבל יש הגיון במה שקורה. האום המהדק את הציר חופשי. ממשיכים לפרק, אין כמעט גריז, הכדורים של המיסבים קטנים( 5.05 מ״מ במקום 6 מ״מ בקוטר).
מוציאים את הכדורים, מורחים את הטבעת התחתונה והעליונה בגריז ומדביקים את הכדורים החדשים.
הרכבה, דווקא קל יחסית וכיוון מחדש. המזלג מגיב מצוין, אין חופש. בעיה מאחורי.
בדיקת הנעה , מניע לאחר הנעה שניה לאחר 3 שבועות, עובד שגעון.
נשאר רק להחליף את הגיר של ההילוך הראשון למרות שהוא נוסע.
חלפים בדרך.
- קבצים מצורפים
-
-
-