עמוד 4 מתוך 23

Re: מחפש מכונאי לאופנוע רוסי

הודעהפורסם: ד' ספטמבר 25, 2013 8:37 pm
על ידי zeev
יוצרו הרבה כאלה , מה ? את כולם ביום ב , יותר הגיוני שתכננו ביום ב .

Re: מחפש מכונאי לאופנוע רוסי

הודעהפורסם: ד' ספטמבר 25, 2013 10:19 pm
על ידי achmed
מזל שהתכנון המקורי ברובו של ב.מ.וו

Re: מחפש מכונאי לאופנוע רוסי

הודעהפורסם: א' ספטמבר 29, 2013 10:01 pm
על ידי achmed
הרכבתי לאופנוע תמיכה מרכזית מה שיאפשר עבודה נוחה על הגלגל האחורי. המעמד הגיע מאוקרינה ללא פין מרכזי כמובן. הספק הודה בטעותו והסכים לשלוח אותו אבל בינתיים הכנתי לבד.
התחלתי להרכיב ואז פתאום גיליתי למה יש ברוסית כל כך הרבה קללות. החורים במעמד לא על ציר אחד וגם גודל החורים לא אחיד.
כמיטב המסורת הסוביטית לא משהו שלא ניתן לפתור עם כמה מכות עם פטיש פלסטיק. בסוף נכנס ונראה אפילו טוב.
הרכבתי את הקפיץ למעמד -עוד מלחמה לא פשוטה אבל הפעם עקב מחסור בחלפים.
עכשיו ניתן לעבוד על הציר האחורי והגלגל בצורה טובה.

Re: מחפש מכונאי לאופנוע רוסי

הודעהפורסם: ב' ספטמבר 30, 2013 12:42 am
על ידי zeev
יש לך מזל שאתה לא משקם ראליאנט .

Re: מחפש מכונאי לאופנוע רוסי

הודעהפורסם: ב' ספטמבר 30, 2013 3:01 am
על ידי achmed
שיקמתי כרמל -אותה גישה רק קללות בערבית
.

Re: מחפש מכונאי לאופנוע רוסי

הודעהפורסם: ב' ספטמבר 30, 2013 8:57 am
על ידי שמוליק
וקללות צבעוניות באיטלקית רק מגלים כשמשפצים גוציים :lol:

Re: מחפש מכונאי לאופנוע רוסי

הודעהפורסם: ב' ספטמבר 30, 2013 11:59 am
על ידי ufd41
חברה איפה הגאוה הלאומית?
תתחילו לקלל בעברית.
השפה העברית שופעת קללות .
מימי המקרא ועד ימינו אנו.
בקיצור שפצו טילונים כחול לבן
וקללו בכייף בעברית.

Re: מחפש מכונאי לאופנוע רוסי

הודעהפורסם: ב' ספטמבר 30, 2013 1:59 pm
על ידי zeev
אני לא מתלונן על מבנה הרליאנט אלא על השרות שקבל במשך השנים , כל מה שניתן להרכיב לא נכון הורכב לא נכון , כמו שאומר הפתגם , אם יש משהו שניתן להרכיב לא נכון תמיד ימצא לזה מישהו מתאים , הדסקיות בוטלו משום מה למרות שהן מופיעות בפרוש בספר השרות , וזו רק דוגמא קטנה .
achmed הודעות: 43הצטרף: ג' דצמבר 02, 2008 6:05 pm

Re: מחפש מכונאי לאופנוע רוסי

הודעהפורסם: ב' ספטמבר 30, 2013 2:40 pm
על ידי achmed
הראש היהודי ממציא לנו פטנטים-אלופי העולם באילתורים

כיוון הקלאץ

הודעהפורסם: ב' ספטמבר 30, 2013 11:01 pm
על ידי achmed
כיוון הקלאץ פשוט אך שונה.
ניתן להחליף הילוכים בשני דרכים -בשיטה הרגילה ע״י ידית או ע״י שילוב הילוך הגורם ליציאת מוט מהגיר הלוחץ על מנוף הקלאץ.
הצנועה של הקלאץ עצמו היא כ1 מ"מ כך שהכיוון נעשה ע״ שילוב הילוך, יציאת המוט, כיוון מיקום.הכבל בהתאם כך שיתאים לתנועת המוט.
התוצאה הסופית היא שידית הקלאץ על הכידון משלבת כמה ממ לפני סיום מהלכה. בהתאם למה שקראתי באינטרנט סוג זה של קלאץ אמין מאד ומחזיק זמן רב.
נבדוק את הביצוע מחר- החלטתי לפנק היום את שכני ולתת להם שקט בערב.

Re: מחפש מכונאי לאופנוע רוסי

הודעהפורסם: ב' ספטמבר 30, 2013 11:37 pm
על ידי zeev
בעקרון נתן באופנועים אירופאים בעיקר גרמניים וממילא גם רוסיים משנות 40 - 50 קיימות 2 דרכים להחליף מהלכים , ביד על ידי ידית שצמודה למיכל הדלק בצד ימין , וגם ברגל בצד שמאל , ניתן לראות את זה ב- איז 1949 ובאיז 1956 , כמו כן מערכת דומה למדי באופנועי ארדי ardie משנת 1946 .

Re: מחפש מכונאי לאופנוע רוסי

הודעהפורסם: ג' אוקטובר 01, 2013 5:29 am
על ידי achmed
זה מעניין
איך שולטים על השילוב שכן השילוב דרך ההילוכים נעשה באופן שאינו רציף כ?

Re: מחפש מכונאי לאופנוע רוסי

הודעהפורסם: ג' אוקטובר 01, 2013 2:25 pm
על ידי אריהג
ובנוסף, אני מתאר לעצמי שהשילוב גם ברגל די מסובך מכיוון שהוא איננו סינקוונסיאלי כלומר: לא ניתן להסתפק בלחיצה אחידה וידית הדריכה חוזרת למקומה, אלא מיקומה משתנה וצריך לדרוך עוד ועוד למטה (או למעלה) ולהתרגל היכן הניוטראל.

Re: מחפש מכונאי לאופנוע רוסי

הודעהפורסם: ג' אוקטובר 01, 2013 4:32 pm
על ידי achmed
נבדוק במהלך בדיקת האופנוע. נראה לי שאהיה הראשון שיעשה wheely עם אופנוע וסירה.

Re: מחפש מכונאי לאופנוע רוסי

הודעהפורסם: ש' אוקטובר 05, 2013 2:29 am
על ידי achmed
החלפת צמיג אחורי ופנימית. הצמיג האחורי יוצר בברית המועצות כפי שמוטבע על הצמיג.
ניקוי הברקס האחורי.
הברקס האחורי מורכב משתי רפידות כאשר מרכיבים את מכלול המעצור האחורי כולל הגלגל יש לוודא שהמוט המחבר את דוושת הבלםם למכלול יהיה משוחרר.
מרימים את הגלגל האחורי באוויר בעזרת הסטנד המרכזי ומסובבים את הגלגל . מחוץ לתוף קיים בורג אשר סיבוב עם כיוון השעון גורם לפתיחת הרפידות. מסובבים את הבורג עד לעצירת הגלגל ואז מסובבים אותתו בכיוון הפוך כרבע סיבוב עד להשתחררות הגלגל והברקס האחורי מכויל.
בדיקת הרגלית תוך כדי סיבוב הגלגל - עובד אבל מאד לא נוח להפעלה.
בדיקה לפי תמונות באינטרנט ומסתבר שהמוט שעליו מניחים את הרגל הימינית מובב ב 180 מעלות כלפי מעלה.. אך מה הייתי עושה ללא האינטרנט. נראה לי שהמוכר של האופנוע ניסה לאתגר אותי והטמין חידות שונות בתוך האופנוע.
בכל מקרה המוט סובב למקומו, הברקס כויל שוב והתוצאה מצוינת.הברקס עובד.
מחר אנסה לשקם את הברקס של הסירה.