my two cents:
הדבקות של שברים בפיבר- נעשה מהצד הפנימי. ברוב המקומות מספיקה שכבה אחת, שברים בחלקים בעלי חשיבות מבנית, או בחלקים הנושאים בעומס יקבלו שכבה נוספת של סיבים "כבדים" יותר.
הדבקה של סדק בפינה של המסגרת של הדלת
פתח צינור התדלוק סובל משברים בשני הצדדים, הדבקה של צד אחד ניתן לראות בתמונה.
מילוי שבר בנקודת עיגון של מכסה המנוע, ותיקון סדק בקימור בפינה של פתח הגישה למנוע.
הדלת פורקה לצורך תיקון שבר מבני בתושבת של הציר התחתון. כל הצד השמאלי-קדמי סובל משברים מורכבים עקב תאונה בשלב כלשהו בחייו של האוטו. חלק מהשברים כבר ניסו לתקן בעבר בצורה מוצלחת יותר ומוצלחת פחות.
הדבקה של השבר בתושבת של הציר התחתון של הדלת, ותפיסה ראשונית של השבר בכנף. הקרשים בתמונה תומכים בשבר מבחוץ שיידבק בצורה נכונה.
"תראה מה עשית- נפלה לו העין!"