שיפוץ קרבורטורים - WEBER 40DCOE

המכונית לא מניעה? האופנוע משתעל? הפורום הטכני נועד לכל שאלה ולתמונות של תהליכי שיפוץ

קרבורטור

הודעהעל ידי שמוליק » ג' אפריל 21, 2009 8:00 am

זה לא פשוט כמו שנראה להסבר בכתב, במיוחד לי שלא קל לנסח בעברית.
יש הרבה תיאוריה פיסיקאלית שמלמדים לפני שנוגעים באלומיניום
מה שזאב מציע נראה לי הכי פראקטי: כשניפגש תביא אתך קרבורטור ואנסה להסביר איך המערכות פועלות.
בינתיים אני מציע לך לעיין בכתבה של אברהמי מפול גז:
http://www.fullgaz.co.il/xpages/article.php?i=16977
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

יש בעיה.....

הודעהעל ידי guurf » ג' אפריל 21, 2009 6:48 pm

ראשית, אני מודה לכם על הקדשת הזמן.
את הכתבה קראתי, כנראה אצטרך לקרוא אותה עוד מספר פעמים בכדי להבין בדיוק.
בקשר להבאת המאייד למפגש, פה יש לי בעיה. כדי להוציא את המאייד במקרה שלי, יש צורך
בזמן רב, והסרת חלקים רבים. אז, יש למישהו יש פתרון?
שיפוץ רכבי אספנות.
אין תחביב יותר טוב מזה.
סמל אישי של המשתמש
guurf
איש הבאגי
 
הודעות: 358
הצטרף: א' ינואר 11, 2009 5:37 pm
מיקום: מתחת לכל מנוע אפשרי

Don't worry !!

הודעהעל ידי שמוליק » ג' אפריל 21, 2009 9:45 pm

Don't worry !!!
הקרבורטור עלי....
כשאבו למפגשים, אביא אתי קרבורטור. אם נפגש, הראה לך את המבנה הכללי ולא משנה איזה קרבורטור יהיה , בגדול, לכל הקרבורטורים הפשוטים יש להם מערכות דומות עם דיזות וברגי כוונון וכוסית ומעבר וונטורי וכו.
סמל אישי של המשתמש
שמוליק
בעל מקצוע - מכונאות רכב ואופנועים
 
הודעות: 794
הצטרף: ג' נובמבר 04, 2008 3:57 pm
מיקום: כפר סבא

תודה

הודעהעל ידי guurf » ד' אפריל 22, 2009 12:21 pm

תודה רבה! היה לי באמת רעיון כזה, אבל לא היה לי נעים לבקש.
שיפוץ רכבי אספנות.
אין תחביב יותר טוב מזה.
סמל אישי של המשתמש
guurf
איש הבאגי
 
הודעות: 358
הצטרף: א' ינואר 11, 2009 5:37 pm
מיקום: מתחת לכל מנוע אפשרי

הקודם

חזור אל פורום שפץ זאת בעצמך

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 5 אורחים

cron