בלהה טל מנהלת תחום מיחשוב ורישוי במשרד התחבורה - הלכה לעולמה

הבמה שלכם לכל נושאי האספנות בארץ ובעולם

בלהה טל מנהלת תחום מיחשוב ורישוי במשרד התחבורה - הלכה לעולמה

הודעהעל ידי IVC » ג' ינואר 01, 2008 1:53 pm

אספני כלי הרכב הארצישראלים - IVC
מרכין ראש ואבל על מותה בטרם עת של בלהה טל מנהלת תחום רישוי ומיחשוב במשרד התחבורה

יהי זכרה ברוך
תמונה
אספני כלי הרכב הארצישראלים

דוא"ל לפניות:
ivc0707@gmail.com
סמל אישי של המשתמש
IVC
אספני כלי הרכב הארצישראלים
 
הודעות: 191
הצטרף: ג' דצמבר 04, 2007 5:17 pm

הודעהעל ידי ירון פ. » ג' ינואר 01, 2008 2:21 pm

יהא זכרה ברוך.

בלהה טל פעלה ועזרה רבות לקידום תחום האספנות בארץ.
אוסף כלי רכב ללא ליאות.
סמל אישי של המשתמש
ירון פ.
 
הודעות: 723
הצטרף: ד' נובמבר 07, 2007 8:13 pm
מיקום: הרצליה

הודעהעל ידי השושנים » ג' ינואר 01, 2008 4:34 pm

אכן דמות חריגה במסדרונות משרד הרישוי, עזרה לי אישית (בתיווך אירית), בכמה בעיות, עם סניף משרד הרישוי בי-ם-ידידת אמת לאספני הרכב בארץ יהיה זכרה ברוך!-רן
סמל אישי של המשתמש
השושנים
 
הודעות: 396
הצטרף: א' נובמבר 18, 2007 4:43 pm
מיקום: י-ם

הודעהעל ידי מנהל המערכת » ג' ינואר 01, 2008 9:00 pm

אוי, רק לפני שבוע בדיוק הייתי במשרד הרישוי.

גם לי יצא להכירה. באמת אישה חביבה.

זכרונה לברכה

שמוליק
מנהל המערכת
מנהל המערכת
 
הודעות: 74
הצטרף: ב' נובמבר 05, 2007 10:09 am

הודעהעל ידי zeev » ד' ינואר 02, 2008 8:24 pm

הכרתי את הגברת בלהה טל לפני שנים רבות, ליתר דיוק בשנת 1989 שנה בה טפלתי מטעם מועדון ישראלי לאופנועים קלסיים בהחלת תקנות האספנות על אופנועים, נשלחו מכתבים לא מעטים מצד לצד , עותקים שמורים אצלי עד היום.
אחרי שנשלם נושא האספנות ב- 2.6.91 הייתי אתה מידי פעם בקשר טלפוני, הרי תמיד מתעוררת בעיה, אם לא לי, לחבר, לא פעם ולא פעמיים עזרה שלא על מנת לקבל פרס.
במיוחד זכור מקרה כאשר שנת - 1999 הוחלפה ל- 2000 בחלק מכלי הרכב להם לא היה רישוי בתוקף ונרשמו לפני כן כרכב אספנות שובשו הפרטים, בהרבה סבלנות טיפלה הגברת טל ברשיונות אלה כדי להחזיר את התיאורים הנכונים, לא מעט נענתה גם לפניותי לעזור לחברים, אין ספק שיש להנציח את שמה בגופי האספנות בישראל.
אספני הרכב הארצישראליים מרכינים היום ראש לזכרה, תנוח בשלום על משכבה, אבדה גדולה לנושא אספנות הרכב בישראל , אבדה גדולה לכולנו. - זאב
zeev
צוות הניהול
 
הודעות: 2344
הצטרף: א' נובמבר 11, 2007 11:47 pm

הודעהעל ידי B-TON » ה' ינואר 03, 2008 12:33 pm

יהא זכרה ברוך
סמל אישי של המשתמש
B-TON
 
הודעות: 46
הצטרף: ה' ינואר 03, 2008 10:58 am

הודעהעל ידי Blue Jay » ו' ינואר 04, 2008 10:38 am

יהי זכרה ברוך.
"היחס של פיסיקאים למתמטיקה זה כמו היחס של פושעים לספר חוקים. כדאי לדעת, וכדאי לדעת איך לעקוף." (אוניברסיטת תל אביב, ממפי"ס )
סמל אישי של המשתמש
Blue Jay
 
הודעות: 28
הצטרף: ג' נובמבר 27, 2007 9:09 pm
מיקום: Up yours

הודעהעל ידי -rapTor » א' ינואר 06, 2008 7:34 pm

יהי זכרה ברוך !
-rapTor
 
הודעות: 5
הצטרף: א' ינואר 06, 2008 6:54 pm


חזור אל פורום אספנות

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו 2 אורחים